On se mahdoton auto tää fiiatti !

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Avatar
JOP127
Viestit: 31
Liittynyt: 20.12.2002 13:35
Paikkakunta: Kemi

On se mahdoton auto tää fiiatti !

Viesti Kirjoittaja JOP127 »

Kävin tänään katsastamassa tämän vuosimallia 1980 olevan 127:n, ja tietenki ekallahan tää läpi meni !!!

Olen rempannut tän auton itelle käyttöön vuonna 1998, ja sen jälkeen jokainen katsastus on mennyt ekalla läpi :)

Onko muilla vastaavia kokemuksia ?
J. Saari
GFF
Viestit: 356
Liittynyt: 23.12.2002 21:35
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

:D Jees kyllä aivan turhaan viiatit ovat ooppelikansan keskuudessa 'heikon' auton maineessa... Regata (vuosimallia 1986) on ollut meillä vuodesta 88 ja kertaakaan ei ole jättänyt tielle ja on todellakin vahva auto. Ja kyllä kuulemma ihmiset rienas sillon kun mun faija sen osti että ois pitäny hankkia joku ooppeli tai toyota. Eiväthän nyt Fiatit kestä mitään..
Nyt kun meillä on vielä sama vanha regata ja 300 000 km mittarissa ovat kaikennäköset manaajat kaikonneet ihmettelemään että missäköhän heidän v. 88 ostettu ooppeli tai toyota onkaan.. :D varsinkin vielä kun moottorille ei ole tehty mitään isompia remontteja. Ja samaa olen kuullut kaikilta muilta nykyisiltä ja entisiltäkin Regatan omistajilta. No perheen uudemmasta cromasta ei kyllä voi sanoa että ois kovinkaan varma auto kaikkine sähköhirmuineen.. :cry: No vaikka hyvähän se croma silti on.. 8) Niin olisikin mukava kuulla muilta croman omistajilta miten on pelannu, varsinkin turbot..
Nariseva lehtijousi tekee auton.
-----------
Ritmo 85 CL
Alfa 75 1.6 TC
Avatar
SJS127
Viestit: 60
Liittynyt: 27.02.2003 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Juu on se

Viesti Kirjoittaja SJS127 »

Ostin oman 127 noin 1½vuotta sitten. Vm.80 903cc ja nyt on mittarissa 153000km eikä kertaakaan ole pettänyt. Käy kukkuu ja viime vuonna katsastusmies ihaili kuinka hieno se on. Mitään huomauttamista ei löytynyt pikemminkin ihmetteli miten voi päästöt ja jarrut olla noin loistavat. Ja ainoa mitä tein ennen leimaa oli öljynlisäys laatikkoon ja pesu +vahaus. Ja tämän talven pakkasilla ei ole kertaakaan jäänyt pihaan. Että niin huono auto Fiat 127 on.
Avatar
Croma T.i.e
Viestit: 319
Liittynyt: 21.01.2003 17:21
Paikkakunta: Keuruu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Croma T.i.e »

Croma turbo -92. yli 300tkm jo lasissa josta itse ajanut n.80tkm.. ja ei suurempia ongelmia. viime kesänä loppui kytkin ja samalla rempattiin kone, turbo, kytkin ja iskarit/jouset kun piti purkaa muutenkin... yllättävää kyllä sähköjen ja ruosteen kanssa ei ongelmia. mitä nyt varmaan hajotin ABS:n anturin iskarin vaihdossa... :oops:
....ja ajo maistuu.... :P
Fiat 500, Integrale 16v, Alfoja + Maserati
Vastaa Viestiin