Fiat 128 3p Berlinetta
Fiat 128 3p Berlinetta
Tällainen olisi hauska peli
Onko tästä tehty 107hp versiota
ja näitähän ei saa periaatteessa enää mistään....
vai onko kellään ollut ikinä tällaista?
Onko tästä tehty 107hp versiota
ja näitähän ei saa periaatteessa enää mistään....
vai onko kellään ollut ikinä tällaista?
-Jere-
Fiat Stilo 100 Active 3D -03
Fiat Argenta 120i.e -85
Fiat Argenta 2000 -82
Fiat 126 Bambino -76
Fiat Stilo 100 Active 3D -03
Fiat Argenta 120i.e -85
Fiat Argenta 2000 -82
Fiat 126 Bambino -76
olet oikeassa -HH-
nuo kaksi moottoria on ollut 128 3p
(minulla molemmat 1300cc)
Sitä en tiedä kumpi on yleisempi moottori vaihtoehto
kuulo puheen mukaan 1300cc olisivat harvinaisempia
Niin kuin jo totesimme on vain ollut vakio malleja
Ei 107hp versioita
Ja mikäli minä olen oikein kuullut ei ulkomaillakaan ole eri versioita kuin nuo vakio mallit
Ja autoja tehtiin -75 - -79 eikä 3P tullut suosittua "kansan autoa"
Ja silloinen osien saatavuus oli huono
Auto oli silloin kalliimpi kuin norm. 128 mallit
Tämä tekee siitä harvinaisen
Ja jos jollakin on enemmän tietoa ko. autosta
Niin se on tervetullutta minulle
Erityisesti jos jollakin on tietoa kuinka paljon kyseisiä autoja on vielä
(nyt alkoi minuakin kiinnostamaan)
nuo kaksi moottoria on ollut 128 3p
(minulla molemmat 1300cc)
Sitä en tiedä kumpi on yleisempi moottori vaihtoehto
kuulo puheen mukaan 1300cc olisivat harvinaisempia
Niin kuin jo totesimme on vain ollut vakio malleja
Ei 107hp versioita
Ja mikäli minä olen oikein kuullut ei ulkomaillakaan ole eri versioita kuin nuo vakio mallit
Ja autoja tehtiin -75 - -79 eikä 3P tullut suosittua "kansan autoa"
Ja silloinen osien saatavuus oli huono
Auto oli silloin kalliimpi kuin norm. 128 mallit
Tämä tekee siitä harvinaisen
Ja jos jollakin on enemmän tietoa ko. autosta
Niin se on tervetullutta minulle
Erityisesti jos jollakin on tietoa kuinka paljon kyseisiä autoja on vielä
(nyt alkoi minuakin kiinnostamaan)
3p
kuulin joskus jostain että näitä olisi suomessa enää kymmenkunta rekisterissä, raatoina tuntuu kyllä vielä vähän löytyvän.. itselläni molemmat 3p:t ovat 1300cc , minusta näitä on ainakin enemmän liikkeellä!?
-ei me olla siit nii murheellisii-
Jos tarkkoja ollaan niin Sport Coupen 1100 cc 64 hp ja 1300 hp 75 hp.-HH- kirjoitti:1100cc ja 64hp sekä 1300cc 75hp on 3P moottorivaihtohedot, samathan oli jo 128 Sport Coupéssa.
3 P 1100 cc 65 hp ja 1300 cc 73 hp. Eurajoellahan noita majailee kymmenittäin + se ratapirssi kuten kaikki gruppolaiset tietänevät.
Täh.. vain kymmenkuntakuulin joskus jostain että näitä olisi suomessa enää kymmenkunta rekisterissä, raatoina tuntuu kyllä vielä vähän löytyvän.. itselläni molemmat 3p:t ovat 1300cc , minusta näitä on ainakin enemmän liikkeellä!?
En kyl ihan heti usko
Jos näin on asiat
Pistän pumpuleihin omani
Ja toisen mikä on osina kasaan
1300cc voi asiat olla niinkin että noita olisi enemmän säilötty
Mutta suhteessa 1100 ja 1300 verraten niin 1300 pitäisi olla harvinaisempi
Niin muuten taitaa olla eurajoella useampia 3PJos tarkkoja ollaan niin Sport Coupen 1100 cc 64 hp ja 1300 hp 75 hp.
3 P 1100 cc 65 hp ja 1300 cc 73 hp. Eurajoellahan noita majailee kymmenittäin + se ratapirssi kuten kaikki gruppolaiset tietänevät.
Mutta mitä minä olen kuullut ei niistä enää helpolla kalua saa
Voin silti olla väärässäkin..
Ja muistaakseni joku joskus antoi puh. numeron tuonne eurajoelle
Että niitä myytäisi osina
Tosin olen sen numeron hukannut..
Noista koneista vielä: en tosiaan tiedä kumpi oli aikoinaan yleisempi mutta nykyisin on ainakin vaikeaa löytää mistään 1100 versiota (128AC5 tyyppinumeron alku jos muistan oikein). Esim. mulla on kaksi autoa jotka on molemmat olleet alunperin 1100:sia mutta toisessa oli ostettaessa 1290 ja toisessa 1498 kone.
Kyllä noita varmaan liikenteessäkin on muutama kymmentä? raatojakin ja projekteja on tosiaan varastoitu ihan hyvin kun on vähän erikoisempi malli. Taitaa rekisteröityjen autojen määrä vaihdella myös vuosittain kun autoja palautetaan rekisteriin ja poistetaan sieltä aika usein. Suurin osahan taitaa olla "harrasteautoja" eli rekisterissä silloin kun halutaan taas ajella hetki muutosten välillä . Koska olette viimeksi nähneet alkuperäiskuntoisen yksilön?
Onko muuten joku vaihdellut alatukivarsiin palloniveliä? Kuulemma keskisuomesta saa kokonaisia tukivarsiakin , mutta kun ne ulkopään pallot ovat oikeastaan ainoa kuluva osa kun sisäpään puslatkin ovat vaihdettavissa. Eli löytyykö pelkkää palloniveltä joka puristettaisiin paikalleen kun vanha on lyöty pois? Kuulemma osa projekteistakin makaa vaan koska alatukivarsia ei ole löydetty !
Kyllä noita varmaan liikenteessäkin on muutama kymmentä? raatojakin ja projekteja on tosiaan varastoitu ihan hyvin kun on vähän erikoisempi malli. Taitaa rekisteröityjen autojen määrä vaihdella myös vuosittain kun autoja palautetaan rekisteriin ja poistetaan sieltä aika usein. Suurin osahan taitaa olla "harrasteautoja" eli rekisterissä silloin kun halutaan taas ajella hetki muutosten välillä . Koska olette viimeksi nähneet alkuperäiskuntoisen yksilön?
Onko muuten joku vaihdellut alatukivarsiin palloniveliä? Kuulemma keskisuomesta saa kokonaisia tukivarsiakin , mutta kun ne ulkopään pallot ovat oikeastaan ainoa kuluva osa kun sisäpään puslatkin ovat vaihdettavissa. Eli löytyykö pelkkää palloniveltä joka puristettaisiin paikalleen kun vanha on lyöty pois? Kuulemma osa projekteistakin makaa vaan koska alatukivarsia ei ole löydetty !
Minä en ala kiistelemään kumpi noista kahdesta koneesta on harvinaisempi sanoin vain oman mielipiteen ja sen mitä olen kuullut
Ja jutut mitä olen kuullut ko. autosta on vähäisiä
Tuo mun auto -77 4-omistajaa minun lisäksi
vain ensimmäinen omistaja ja minä on ajanut sillä
72tkm mittarissa
Eli ei edes sisään ajettu Fiatti
Ja ainoastaan kesäisin ajettu
Ainoastaan omaa peltiä.. ei paikan paikkaa missään
kaikki muu alkuperäistä paitsi maali (ferrari pun.)
Heh,, sen takia sanoin pistän sen pumpuliin jos tosiaan niitä on vähän liikenteessä (tosin auto on jo melkein pumpuleissa on meinaa sen verran pressujen ym. alla ettei näy kuin rengasta vähäsen)
Tosi on noita on varmasti säilötty
ja ne jotka ovat niitä säilöneet taitavat pitää matalaa profiilia
Ja jutut mitä olen kuullut ko. autosta on vähäisiä
Tänään...Koska olette viimeksi nähneet alkuperäiskuntoisen yksilön?
Tuo mun auto -77 4-omistajaa minun lisäksi
vain ensimmäinen omistaja ja minä on ajanut sillä
72tkm mittarissa
Eli ei edes sisään ajettu Fiatti
Ja ainoastaan kesäisin ajettu
Ainoastaan omaa peltiä.. ei paikan paikkaa missään
kaikki muu alkuperäistä paitsi maali (ferrari pun.)
Heh,, sen takia sanoin pistän sen pumpuliin jos tosiaan niitä on vähän liikenteessä (tosin auto on jo melkein pumpuleissa on meinaa sen verran pressujen ym. alla ettei näy kuin rengasta vähäsen)
Tosi on noita on varmasti säilötty
ja ne jotka ovat niitä säilöneet taitavat pitää matalaa profiilia
Hienoa että sitten löytyy alkuperäiskuntoisiakin. Katsastusmies totesi joskus että Jokioisilla olisi myös ollut hieno (entisöity tai jotain), mutta ei muistanut oliko 3P vai Sport Coupé.
Itse koitin pitää autoni "helposti aluperäiseksi palautettavana", mutta vähän lipesi kun on kone, laatikko, sisusta ja maalaus uutta ja muokattua. Tosin kori on pidetty alkuperäisen näköisenä.
Mulla oli muistaakseni otetunnus jotain väliltä 15-20, kertoo vähän miten on vaihtanut omistajaa .
Enhän minäkään noista koneista mitään varmaa pysty sanomaan, tarkoitin vain juuri sitä että aika monessa tuntuu majailevan jokin muu kuin alkuperäinen mylly.
Vähän väärässä paikassa tuo tyyppinumerojuttu, meinaan tarkoitin vaan että siitä pystyy tarkistamaan
Itse koitin pitää autoni "helposti aluperäiseksi palautettavana", mutta vähän lipesi kun on kone, laatikko, sisusta ja maalaus uutta ja muokattua. Tosin kori on pidetty alkuperäisen näköisenä.
Mulla oli muistaakseni otetunnus jotain väliltä 15-20, kertoo vähän miten on vaihtanut omistajaa .
Enhän minäkään noista koneista mitään varmaa pysty sanomaan, tarkoitin vain juuri sitä että aika monessa tuntuu majailevan jokin muu kuin alkuperäinen mylly.
Vähän väärässä paikassa tuo tyyppinumerojuttu, meinaan tarkoitin vaan että siitä pystyy tarkistamaan
jep jep
Minunkin piti alun perin ruveta rakentamaan -77
En viitsinyt alkaa ajattelin pitää sen alkuperäisenä
Hommasin tuon -78 josta piti alkaa rakentamaan
Innostus kuitenkin laantu -78 on osittain purettuna
ja piti nyt tänä kesänä hyvittää kokonaan
mutta taidankin ruveta kasaamaan tota -78
kun näyttää silti ettei noita hirveästi ole
no onneksi en ole ehtinyt hirveästi purkamaan
(kerrankin hyötyä ajan puutteesta )
Tietääkö kukaan puh. numeroa tuonne eurajoelle?
ja myydäänkö niitä osina?
Muutamalle osalle on tarvista tuossa -78
Tuskimpa kellään on Fakta tietoa noiden koneiden yleisyydestä...
Yleensäkin kun puhutaan vanhemmista/harvinaisista
Täytyy useimmiten vain luottaa kuulo puheisiin
Sen takia pistinkin kirjoituksiini "kuulo puhe" koska minäkään en ole varma
Minunkin piti alun perin ruveta rakentamaan -77
En viitsinyt alkaa ajattelin pitää sen alkuperäisenä
Hommasin tuon -78 josta piti alkaa rakentamaan
Innostus kuitenkin laantu -78 on osittain purettuna
ja piti nyt tänä kesänä hyvittää kokonaan
mutta taidankin ruveta kasaamaan tota -78
kun näyttää silti ettei noita hirveästi ole
no onneksi en ole ehtinyt hirveästi purkamaan
(kerrankin hyötyä ajan puutteesta )
Tietääkö kukaan puh. numeroa tuonne eurajoelle?
ja myydäänkö niitä osina?
Muutamalle osalle on tarvista tuossa -78
Tuskimpa kellään on Fakta tietoa noiden koneiden yleisyydestä...
Yleensäkin kun puhutaan vanhemmista/harvinaisista
Täytyy useimmiten vain luottaa kuulo puheisiin
Sen takia pistinkin kirjoituksiini "kuulo puhe" koska minäkään en ole varma