Ja sunnuntaina vaihtuu kone meikäpojan seiskaan. Saas nähdä kuinka käy. Vaikkakin samanlaiseen 903 cc:hen tosin vähän piristettyyn.
Onpi tehty kansi ja lohko ja lisäksi tulee peltisarjat ja sähöllä toimiva bensapumppu. Luksusta siis.
Eikös se ollut niin että viritys on onnistunut jos teho putoaa vain 30% ?
Että sellaista tässä käyttökatkon aikana on saatu aikaan.
Jännitystä ilmassa
Jännitystä ilmassa
www.ladat.org
Voi prkl että osaa olla puuhaa. Jos olisin tiennyt että 127 koneen vaihto on tollanen taistelu niin olisin palkannut jonkun tekemään sen. Ja varsin mukavaksi sen tekee kun on ollut öljyvuoto ja kaikki pultit ja muut ovat <--------------------------> näin paksun moskan peitossa. YÄK!!!!
Savuja ei vielä saatu mutta jos hyvin käy niin ylihuomenna.
Savuja ei vielä saatu mutta jos hyvin käy niin ylihuomenna.
www.ladat.org
Jippii
Nonni. Ensisavut on otettu ja kauhukseni totesin että sehän toimii.
Eli remontti on onnistuneesti takanapäin. Ensi tuntumalta voin sanoa että kyllä kannatti. Potkua tuntuu olevan himpunverran enempi kuin entisessä.
Ja kyllä se hihnajakopää on ihanan hiljainen verrattuna ketjuun.
Tämä kokemus oli pakko jakaa muitten kanssa. Oli meinaan eka etuvetoisen kone minkä vaihdoin. Kunhan vain malttaa ajaa nätisti sisään ettei innostu räppäämään. Että sellainen stoori se sitten oli. Kiitos kannustuksesta kaikille.
Eli remontti on onnistuneesti takanapäin. Ensi tuntumalta voin sanoa että kyllä kannatti. Potkua tuntuu olevan himpunverran enempi kuin entisessä.
Ja kyllä se hihnajakopää on ihanan hiljainen verrattuna ketjuun.
Tämä kokemus oli pakko jakaa muitten kanssa. Oli meinaan eka etuvetoisen kone minkä vaihdoin. Kunhan vain malttaa ajaa nätisti sisään ettei innostu räppäämään. Että sellainen stoori se sitten oli. Kiitos kannustuksesta kaikille.
www.ladat.org