Mistä etsiä sopivaa projektiyksilöä

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Gasoline
Viestit: 1
Liittynyt: 04.06.2020 22:02
Paikkakunta: Vihti

Mistä etsiä sopivaa projektiyksilöä

Viesti Kirjoittaja Gasoline »

Terve kaikille,

Olen päättänyt etsiä sopivaa harrastefiiaattia iltojen ratoksi ja heti alkuun törmäsin saatavilla olevien "raatojen" tai vähän valmiimpien yksilöiden köyhään valikoimaan. Onko kukaan esim. Ruotsista hakenut vanhempia autoja?

Meillä oli aikoinaan useampiakin fiatteja ja ihan lapsuuden aikojen fiilistelyyn haluaisin juurikin esim. 124 coupen tai 850 coupe projektin.

Toinen, mikä kiinnostaa tietää, on miten hyvin noihin ( tai muuten 60- ja 70- fiatteihin) saa osia.

Olen lapsuuteni Italiassa viettänyt ja on edelleen paljon yhteyksiä sinne, mutta kokonaisen auton tänne tuominen ei ole vaihtoehto.

Kertokaa kokemuksistanne osien ja projektien metsästyksestä sekä ilmiantakaa itseänne, jos juuri sinulla on 124 serie 1 tai 2 taikka 850 coupe ja haluaisit juoda kupit kahvia sen äärellä!


Terveisin Giuseppe
Avatar
Luigi
Viestit: 9536
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Re: Mistä etsiä sopivaa projektiyksilöä

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Old Cars Worldilla (suomalainen firma siis ) on jo pitkään ollut myynnissä Fiat 850 Racer. Mobilistissa olevan mainoksen muistelisin pyyntiä olevan 3900€, mutta saatan muistaa väärinkin, kun ei ole yhtään lehteä nyt tässä saatavilla.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8340
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Mistä etsiä sopivaa projektiyksilöä

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Onhan Nettiautossa ollut pidempään se sininen 124 coupe Oulunsalossa ihan järkevään hintaan. Jo itseäkin poltellut muutamaan kertaan, mutta liikaa autoja.. Valitettavasti minulla ei ole tällä hetkellä jouten Coupe mallisia Fiatteja. Työläs 1800B Familiare projekti voisi olla kaupan, muut projektit ikähaarukkaa vanhempia tai uudempia.

Oma osakauppa on valitettavasti telakalla ja työuupumuksesta päätellen voi olla suljettuna ensi vuoteen asti.. :( Mutta tarkoitus olisi avata se sitten uudestaan kun talo ja halli ovat valmiit.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Vastaa Viestiin