Ritmo Abarthien kohtalo?
RITMO AB 130 TC
Mulla entisöity ja ajossa ZAJ 149 musta. vm 86
Noin 74 162 km näytti matkamittari siinä vaiheessa, kun kaasupedaali jumiutui pohjaan kumisen lattiamaton avustuksella juuri sillä hetkellä kun olin vaihtamassa kakkoselta kolmoselle. Tuloksena 8000+ kierroksia, jako hyppäs, venttiili poikki, kansi halki ja mäntä puhki. Arvatkaa harmittiko?
No, josko siitä näpertelis korin takas nippuun tos talven aikana. Sit jos vielä jaksais (=ois varaa) kasata tekniikka, niin voiskin harkita sitä rekisteröintiä. Oishan sillä ihan kiva käydä välillä nautiskelemassa hyvistä mutkapätkistä!
No, josko siitä näpertelis korin takas nippuun tos talven aikana. Sit jos vielä jaksais (=ois varaa) kasata tekniikka, niin voiskin harkita sitä rekisteröintiä. Oishan sillä ihan kiva käydä välillä nautiskelemassa hyvistä mutkapätkistä!
Ai niin, kannattaa hukata kilvet käyttömaksun takia?tetu kirjoitti:EKX-130 (130 TC) italian lipun väreissä liikkui n. parisen vuotta sitten omilla avuillaan rallipoluilla A-ryhmäläisenä. Nyt pukkien päällä ja muuntunee F-ryhmäläiseksi ja menettänee samalla valkoiset kilpensäkin
Kannattaa pitää mielessä myös se, että "suomikilvillä" pääsee testamaan aina rakentamisen jälkeen...
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
saanma kirjoitti:Olenpa tähän listannut muutamia aparaatti ritmojen rekisterinumeroita, useimmat lehdistä bongattuja ja jokunen liikenteestä. Tunnistaako joku omakseen tai onko muuten tietoa kohtalosta, muutenkin voi kyseisen pelin omistajat ilmoitella itsestään, jos vaikka joskus ritmo tapaaminen... Lääh
ATL-649 TL 7/84 130TC
AXN-216 TM 2/86 130TC
AVC-893 TM 5/85 130TC
BBC-296 CAR 1/87 130TC
BCJ-296 CAR 1/87 130TC
AVS-761 130TC
UOV-444 125TC
Lisäksi jonkin verran ZB alkuisia (kaikki punaisia jotka minä olen nähnyt)
Nostetaan topiccia ( pitkästä aikaa ), AVS-761 oli minulla -93, Nykyään Zxx-xxx punaisen omistaja
Tuomo
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Mikähän mahtaa olla Porvoosta välitykselläni myydyn Ritmon kohtalo?
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Kuinkahan harvinaisia nämä on tänä päivänä härmässä. Veikkaisin alle 10 kpl? Tuskin tuotu ulkomailta tuontiautoina. Oman lisäksi tiedän yhden joka on myytävänä:
http://freetechnics.fi/klassikkoautot/k ... aenae.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://freetechnics.fi/klassikkoautot/k ... aenae.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Säilyvyysprosentti on melko hyvä, valmistumisprosentti ei niinkään. Sanoisin että kaikki latojemmat ja kilpurit mukaan laskien mennee Suomessa 20kpl rikki pelkästään isolohkoilla, 105TC:t siihen päälle.
Taitaa silti tavan liikenteessä olla todennäköisempää törmätä Testarossaan kuin Abarth Ritmoon.
Taitaa silti tavan liikenteessä olla todennäköisempää törmätä Testarossaan kuin Abarth Ritmoon.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Nakuttelin nuo tunnukset ajankulukseni Trafin palveluun. Tiedot lisätty tuonne lainaukseen. Eipä kovin hyvältä näytä...
saanma kirjoitti:Olenpa tähän listannut muutamia aparaatti ritmojen rekisterinumeroita, useimmat lehdistä bongattuja ja jokunen liikenteestä.
ATL-649 TL 7/84 130TC kats. viimeksi 2001, liikennekäytöstä poisto
AXN-216 TM 2/86 130TC kats. viimeksi 1995, poistettu rekisteristä lopullisesti
AVC-893 TM 5/85 130TC kats. viimeksi 1997, kilvet palautettu
BBC-296 CAR 1/87 130TC kats. viimeksi 1995, poistettu rekisteristä
BCJ-296 CAR 1/87 130TC kats. viimeksi 2006, liikennekäytöstä poisto
AVS-761 130TC kats. viimeksi 2005, kilvet palautettu
UOV-444 125TC kats. viimeksi 2003, kilvet palautettu
Oli joskus: 1300 -64, 1500 cabrio -64, Tipo -89
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Itsellä -86 130tc ajettu 136t ja kesätkäytössä ostin -14 Ahvenanmaalta ja tiedän neljä muuta 125 tai 130 abarthia...Hannu
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
onhan sulla 105 ritmokin