Ritmo Abarthien kohtalo?
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Celica -98 noilla räpellyksillä voisi mennäkin kaupaksi. Vanha itsetehty Fiat tuskin ei. Jokkisukot voisi ostaa moottorin.
Alkuperäiskuntoisen 130TC Abarthin saisi varmasti helpostikin myydyksi. Onhan kori hyväkuntoisen näköinen.
Alkuperäiskuntoisen 130TC Abarthin saisi varmasti helpostikin myydyksi. Onhan kori hyväkuntoisen näköinen.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
- GreenThing
- GFF
- Viestit: 2604
- Liittynyt: 08.08.2003 21:20
- Paikkakunta: Kärkölä
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Kyllä itselleni tuosta ilmoituksesta aika selkeästi tulee esille, että mainitaan auton olevan alunperinkin abarth malli muttei sitä alkuperäiskuntoisena kuitenkaan markkinoida.wellu kirjoitti:Ehkei sitä kannata myyä orkkiksena, jos ei sitä ole?GreenThing kirjoitti:Miksi toi pitäis muuttaa orkkikseksi?
Kiva valmiiksi "pilattu" aihio jalostettavaksi, jos vaan olisi itsellä ylimääräistä vaihdon välinettä.
Varsinkin kun itselläni on ko. yksilöstä määrätynlaisia muistoja yksien ratapäivien katsastuksesta, ja varsinkin äänien mittauksesta...
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Siis juuri rakenteluun tuommonen on sopiva. Museokuntoisiakin lienee maailmassa tarpeeksi.GreenThing kirjoitti:Kyllä itselleni tuosta ilmoituksesta aika selkeästi tulee esille, että mainitaan auton olevan alunperinkin abarth malli muttei sitä alkuperäiskuntoisena kuitenkaan markkinoida.wellu kirjoitti:Ehkei sitä kannata myyä orkkiksena, jos ei sitä ole?GreenThing kirjoitti:Miksi toi pitäis muuttaa orkkikseksi?
Kiva valmiiksi "pilattu" aihio jalostettavaksi, jos vaan olisi itsellä ylimääräistä vaihdon välinettä.
Varsinkin kun itselläni on ko. yksilöstä määrätynlaisia muistoja yksien ratapäivien katsastuksesta, ja varsinkin äänien mittauksesta...
Mutta tuo kun myyjä yrittää vedättää ja kuitenkin mainitsee "alkuperäinen", niin menee mettään. Hieno auto on, ei siitä pääse mihinkään, mutta harvapa tuommoista ostaa.
Rahaa kun olisi vaikka mihin, niin tietenkin sitten.
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Luulin kitkerien kommenttien perusteella, että siellä olisi joku pahempikin harakiri tuuninki, mutta ihan lievähän tuo oli ja ulkoasukin helpolla muokattavissa alkuperäiseksi, jos vaan puskurin löytää.
Oletan että alkuperäinen tarkoitti, ettei ole rullannut tehtaalta 85:na josta tehty 130TC replika, vaan alkuperäinen 130TC Abarth, jokainen ymmärtää kuvista ettei sillä mitään museoautoa tarkoiteta. Ihan kivaa palikkaahan tuossa olisi ainakin paperilla ja jokunen työtuntikin, joille ei paljoa hintaa jääne. Jos tuo olisi takaveto, ostaisin pois.
Oletan että alkuperäinen tarkoitti, ettei ole rullannut tehtaalta 85:na josta tehty 130TC replika, vaan alkuperäinen 130TC Abarth, jokainen ymmärtää kuvista ettei sillä mitään museoautoa tarkoiteta. Ihan kivaa palikkaahan tuossa olisi ainakin paperilla ja jokunen työtuntikin, joille ei paljoa hintaa jääne. Jos tuo olisi takaveto, ostaisin pois.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Mitähän oikeat rattimiehet meinaisi tästä laitteesta?
https://m.youtube.com/watch?v=Fk49TxrT_bo" onclick="window.open(this.href);return false;
https://m.youtube.com/watch?v=Fk49TxrT_bo" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Onkos toi nyt sama Ritmo, josta tässä ketjussa on kritisoitu?kurppa kirjoitti:Mitähän oikeat rattimiehet meinaisi tästä laitteesta?
https://m.youtube.com/watch?v=Fk49TxrT_bo" onclick="window.open(this.href);return false;
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Eikös ole sama ja jonka ovesta joku tuli sisään noin 10v sitten historic racecssa Ahvenistolla tapahtu....
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Kaverilla on täysin kunnostettu 130TC ollut tallissa jo pitkään kun ei oikein uskalla sillä ajella, koska varaosien saanti yhtä tuskaa.
Projektit:
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
tapi0 kirjoitti:Kaverilla on täysin kunnostettu 130TC ollut tallissa jo pitkään kun ei oikein uskalla sillä ajella, koska varaosien saanti yhtä tuskaa.
Tuo varaosien saanti on mielenkiintoinen juttu, olen selannut maailmalta osia vaikka en niitä nyt välttämättä tarvitsekkaan mutta esim. kylkimuovit voisi kiinnostaa, ei ole löytynyt.. Voisi tämä varaosa-asia olla uuden topicin paikka. Mitä nyt olen selannut niin yllättäen italiasta löytyy osia ebayn kautta ja voi käyttää myös strada abarthia hakusanalla niin löytyy enemmän.
Re: Ritmo Abarthien kohtalo?
Moro.mulla vois olla ehjiä kylkimuoveja.on 2 kpl 130 tc purussa.ja eikö 105 ole samat muovit.sellanenkin on 1 kpl.