Ritmo Abarthien kohtalo?

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Avatar
Nipa
GFF
Viestit: 3364
Liittynyt: 28.04.2003 23:05
Paikkakunta: Askola

Re: Ritmo Abarthien kohtalo?

Viesti Kirjoittaja Nipa »

Celica -98 noilla räpellyksillä voisi mennäkin kaupaksi. Vanha itsetehty Fiat tuskin ei. Jokkisukot voisi ostaa moottorin.
Alkuperäiskuntoisen 130TC Abarthin saisi varmasti helpostikin myydyksi. Onhan kori hyväkuntoisen näköinen.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Ritmo Abarthien kohtalo?

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

wellu kirjoitti:
GreenThing kirjoitti:Miksi toi pitäis muuttaa orkkikseksi?
Ehkei sitä kannata myyä orkkiksena, jos ei sitä ole?
Kyllä itselleni tuosta ilmoituksesta aika selkeästi tulee esille, että mainitaan auton olevan alunperinkin abarth malli muttei sitä alkuperäiskuntoisena kuitenkaan markkinoida. ;)
Kiva valmiiksi "pilattu" aihio jalostettavaksi, jos vaan olisi itsellä ylimääräistä vaihdon välinettä. 8-)
Varsinkin kun itselläni on ko. yksilöstä määrätynlaisia muistoja yksien ratapäivien katsastuksesta, ja varsinkin äänien mittauksesta... :roll:
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ritmo Abarthien kohtalo?

Viesti Kirjoittaja wellu »

GreenThing kirjoitti:
wellu kirjoitti:
GreenThing kirjoitti:Miksi toi pitäis muuttaa orkkikseksi?
Ehkei sitä kannata myyä orkkiksena, jos ei sitä ole?
Kyllä itselleni tuosta ilmoituksesta aika selkeästi tulee esille, että mainitaan auton olevan alunperinkin abarth malli muttei sitä alkuperäiskuntoisena kuitenkaan markkinoida. ;)
Kiva valmiiksi "pilattu" aihio jalostettavaksi, jos vaan olisi itsellä ylimääräistä vaihdon välinettä. 8-)
Varsinkin kun itselläni on ko. yksilöstä määrätynlaisia muistoja yksien ratapäivien katsastuksesta, ja varsinkin äänien mittauksesta... :roll:
Siis juuri rakenteluun tuommonen on sopiva. Museokuntoisiakin lienee maailmassa tarpeeksi.

Mutta tuo kun myyjä yrittää vedättää ja kuitenkin mainitsee "alkuperäinen", niin menee mettään. Hieno auto on, ei siitä pääse mihinkään, mutta harvapa tuommoista ostaa.

Rahaa kun olisi vaikka mihin, niin tietenkin sitten.
Minkä huollan, sen korjaan...
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Ritmo Abarthien kohtalo?

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Luulin kitkerien kommenttien perusteella, että siellä olisi joku pahempikin harakiri tuuninki, mutta ihan lievähän tuo oli ja ulkoasukin helpolla muokattavissa alkuperäiseksi, jos vaan puskurin löytää.

Oletan että alkuperäinen tarkoitti, ettei ole rullannut tehtaalta 85:na josta tehty 130TC replika, vaan alkuperäinen 130TC Abarth, jokainen ymmärtää kuvista ettei sillä mitään museoautoa tarkoiteta. Ihan kivaa palikkaahan tuossa olisi ainakin paperilla ja jokunen työtuntikin, joille ei paljoa hintaa jääne. Jos tuo olisi takaveto, ostaisin pois.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
kurppa
Viestit: 284
Liittynyt: 09.10.2007 20:36
Paikkakunta: Vahto
Viesti:

Re: Ritmo Abarthien kohtalo?

Viesti Kirjoittaja kurppa »

Mitähän oikeat rattimiehet meinaisi tästä laitteesta?

https://m.youtube.com/watch?v=Fk49TxrT_bo" onclick="window.open(this.href);return false;
stella
Viestit: 2016
Liittynyt: 06.12.2007 22:38
Paikkakunta: kuusankoski

Re: Ritmo Abarthien kohtalo?

Viesti Kirjoittaja stella »

kurppa kirjoitti:Mitähän oikeat rattimiehet meinaisi tästä laitteesta?

https://m.youtube.com/watch?v=Fk49TxrT_bo" onclick="window.open(this.href);return false;
Onkos toi nyt sama Ritmo, josta tässä ketjussa on kritisoitu?
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
hkn
GFF
Viestit: 350
Liittynyt: 29.03.2008 20:41
Paikkakunta: Vilppula

Re: Ritmo Abarthien kohtalo?

Viesti Kirjoittaja hkn »

Eikös ole sama ja jonka ovesta joku tuli sisään noin 10v sitten historic racecssa Ahvenistolla tapahtu....
Avatar
tapi0
GFF
Viestit: 889
Liittynyt: 03.09.2010 02:47
Paikkakunta: Vahto

Re: Ritmo Abarthien kohtalo?

Viesti Kirjoittaja tapi0 »

Kaverilla on täysin kunnostettu 130TC ollut tallissa jo pitkään kun ei oikein uskalla sillä ajella, koska varaosien saanti yhtä tuskaa.
Projektit:
-88 Uno 1.3 T.i.e -> 1.4 T.i.e
-82 Lada 1200 (VAZ-2101) "Nappisilmä"
-88 Lada 1200L (VAZ-21013) "Nappis"
tml73
Viestit: 5
Liittynyt: 30.04.2017 10:57

Re: Ritmo Abarthien kohtalo?

Viesti Kirjoittaja tml73 »

tapi0 kirjoitti:Kaverilla on täysin kunnostettu 130TC ollut tallissa jo pitkään kun ei oikein uskalla sillä ajella, koska varaosien saanti yhtä tuskaa.

Tuo varaosien saanti on mielenkiintoinen juttu, olen selannut maailmalta osia vaikka en niitä nyt välttämättä tarvitsekkaan mutta esim. kylkimuovit voisi kiinnostaa, ei ole löytynyt.. Voisi tämä varaosa-asia olla uuden topicin paikka. Mitä nyt olen selannut niin yllättäen italiasta löytyy osia ebayn kautta ja voi käyttää myös strada abarthia hakusanalla niin löytyy enemmän.
alfa89
Viestit: 68
Liittynyt: 23.08.2007 20:37
Paikkakunta: virrat

Re: Ritmo Abarthien kohtalo?

Viesti Kirjoittaja alfa89 »

Moro.mulla vois olla ehjiä kylkimuoveja.on 2 kpl 130 tc purussa.ja eikö 105 ole samat muovit.sellanenkin on 1 kpl.
Vastaa Viestiin