Fiat classic autoentisöinti

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Fiat classic autoentisöinti

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Jokos tämä on huomioitu täällä?
https://www.youtube.com/channel/UCu4zBT ... GBXfgu5l-w" onclick="window.open(this.href);return false;

2300:n moottori muistuttaa sisuskaluiltaan - varsinkin kampiakseli ja kiertokanget - hämmentävän paljon Flavian bokseria samoilta osin. Eri miesten suunnittelemia ovat, joten liekö alihankkijat samoja.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Fiat classic autoentisöinti

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Tai kulttuuri ja koulutus.. kyylhän kaikki italialaiset liike-energiakomponentit 50-70 luvulta on melko tunnistettavia tyyliltään, merkistä riippumatta.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
VTO
Viestit: 1431
Liittynyt: 06.07.2004 10:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fiat classic autoentisöinti

Viesti Kirjoittaja VTO »

1300 / 1500 moottoriksi olisin luullut, mutta runkolaakereita liikaa. Öljypumpun ja jakopään luulisi ainakin sopivan heittämällä paikalleen
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Fiat classic autoentisöinti

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Kuutonenhan suunniteltiin ensin ja vasta myöhemmin siitä sahattiin pari sylkkyä pois. Siinä osasyy, että siihen neloseen tuli vaan se kolme runkolaakeria.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
1300ti
GFF
Viestit: 1039
Liittynyt: 21.09.2004 11:11
Paikkakunta: Perniö

Re: Fiat classic autoentisöinti

Viesti Kirjoittaja 1300ti »

Jokos tuosta on tullut lisää osia? Pätkät olivat hyviä, mutta kesällä sarja oli vielä harmillisesti kesken. Aihio on kyllä hieno ja harvinainen.
Vastaa Viestiin