Aloitteleva Fiatisti
Re: Aloitteleva Fiatisti
Samaa kaapeliahan se tieto kulkee kuin keittovalollekin
Normi 16 kierre noissa kai on?
https://www.saminosat.net/tuotteet.html?id=38957/574634
Joskus oli pari mk2 seiskan uutta lämpömittaria, mutta tainnu jo mennä maailmalle.
Normi 16 kierre noissa kai on?
https://www.saminosat.net/tuotteet.html?id=38957/574634
Joskus oli pari mk2 seiskan uutta lämpömittaria, mutta tainnu jo mennä maailmalle.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Aloitteleva Fiatisti
Ihan metritvarana kaapelia ja apiko päähän.joukkio kirjoitti:Saako sitä kaapelia anturin ja mittariston väliin jostain?kappa12 kirjoitti:Tuohon saa ihan motonetistä omaakin anturia.kumppari kirjoitti:Seiskoihin on aikoinaan saanut alkuperäiseen mittaristoon keittovalon tilalle mittarin, asennus on ihan yksinkertaista. Vanha anturi vaan vaihdetaan takaveto-ladan mittarianturiin. Muut ei tarvita, toimii vanhan johdon kautta.
Mikko Koivusalo
Fiat 127&Panda jne.
Fiat 127&Panda jne.
Re: Aloitteleva Fiatisti
Uus bensapumppu asennettu ja toimii hienosti kun bensa tulee esim jerrystä ja letku siitä pumpulle mutta tankista tulevasta linjasta ei tule mitään muuta kuin hajua. Onkohan linjassa reikä kun mitään sieltä ei tule? Onko tohon kuinka hankala vetää uus letku tuolta tankista?
Re: Aloitteleva Fiatisti
Tankin pääs sihti tukos. Koita päästää paineilmaa tankin linjaan ja sitten kiinni pumppuun. Jos pelaa niin tankin ja linjan puhdistus.
Mikko Koivusalo
Fiat 127&Panda jne.
Fiat 127&Panda jne.
Re: Aloitteleva Fiatisti
Seiskan mallivika on että bensaletku murtuu taka-akselin/tankin päältä, osalta jossa on kumiletku. Letku kovettuu ajan kanssa ja hapertuu, on tullut useisiin seiskoihin vaihdettua.joukkio kirjoitti:Uus bensapumppu asennettu ja toimii hienosti kun bensa tulee esim jerrystä ja letku siitä pumpulle mutta tankista tulevasta linjasta ei tule mitään muuta kuin hajua. Onkohan linjassa reikä kun mitään sieltä ei tule? Onko tohon kuinka hankala vetää uus letku tuolta tankista?
Kaikki on aina vaikeeta!
Re: Aloitteleva Fiatisti
Mites ton vaihto onnistuu? Tankki pudottaa pois?
Re: Aloitteleva Fiatisti
Juurikin näin. Helppo vaihtaa kun tankkia vähän pudottaa pois edestä.joukkio kirjoitti:Mites ton vaihto onnistuu? Tankki pudottaa pois?
Mikko Koivusalo
Fiat 127&Panda jne.
Fiat 127&Panda jne.
Re: Aloitteleva Fiatisti
Murtuvat kumiosat alkaa olemaan mallivika aika monessakin laitteessa, kun ikää alkaa olemaan 40 vuotta.hankala kirjoitti:Seiskan mallivika on että bensaletku murtuu taka-akselin/tankin päältä, osalta jossa on kumiletku. Letku kovettuu ajan kanssa ja hapertuu, on tullut useisiin seiskoihin vaihdettua.
Kun tuota letkua uusii, kannattaa käydä ihan oikeassa kumiliikkeessä. Biltemat sun muut myy bensaletkua, jotka ei kestä bensaa, vaan alkaa vuotamaan pahimmillaan muutamassa kuukaudessa. Ihme ettei TUKES noista kiinnostu.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Aloitteleva Fiatisti
juurikin näin. Tuollaiseen paikkaan kannattaa laittaa kunnon letkua, tankin irrotus on kuitenkin jonkinlainen työmaa.Luigi kirjoitti:Murtuvat kumiosat alkaa olemaan mallivika aika monessakin laitteessa, kun ikää alkaa olemaan 40 vuotta.hankala kirjoitti:Seiskan mallivika on että bensaletku murtuu taka-akselin/tankin päältä, osalta jossa on kumiletku. Letku kovettuu ajan kanssa ja hapertuu, on tullut useisiin seiskoihin vaihdettua.
Kun tuota letkua uusii, kannattaa käydä ihan oikeassa kumiliikkeessä. Biltemat sun muut myy bensaletkua, jotka ei kestä bensaa, vaan alkaa vuotamaan pahimmillaan muutamassa kuukaudessa. Ihme ettei TUKES noista kiinnostu.
Mikko Koivusalo
Fiat 127&Panda jne.
Fiat 127&Panda jne.