Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmista

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.

Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmista

ViestiKirjoittaja Huikko » 24.12.2017 16:32

https://www.autostadium.fi/index.php?topic=5285.0

Tuolla ihan siksi, että se tavoittaa suuremman yleisön.
Fiat 124 Spider MultiAir 140hv Lounge 2018
Fiat Tipo STW 1.4 95hv Pop 2018
Fiat Panda TwinAir 85hv 4x4 Start&Stop 2015
Ex -Fiat 500 1.4 16v Sport 2010
Ex -Fiat Stilo 1.6 Wagon 2007
Ex -Fiat 127 1977 (MR)
Ex -Fiat 850 Sport Spider 1970 (MR)
Avatar
Huikko
GFF
 
Viestit: 125
Liittynyt: 07.06.2010 07:04
Paikkakunta: Tampere

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja wellu » 24.12.2017 17:31

En tuonne kirjaudu VAGisanin takia, mutta oma mielepide:

Edelleen ongelma on moneen kertaan täälläkin kuulluttamani. Toitotetaan töllössä tosiaan yhtä mallia, siitäkin kulimallia ja jokaisessa mainoksessa korostetaan kuinka halpaa on hankkia Fiat.

Varustelut on aneemiset, tekniikkavaihtoehdot ovat vieläkin aneemisemmat. Myyjiä ei ole herranties milloin viimeksi (veho?) on myyjää/maahantuojaa kiinnostanut kertoa mahdolliselle ostajalle mitään muuta kuin "halpa pikkuauto laiskalla perusmoottorilla".

Kyllähän Fiat-konsernilta löytyisi automalleja ihan laidasta laitaan. On sitä kulimallia sillä "pisaralla näkymättömiin" -mopon koneella ja toisessa ääripäässä sitten sitä premium-top-endiä (Lancia, Alfa-Romeo, Mazerati), mutta ei...

Joka ikinen pienempi valmistaja, joka on lopulta pärjännyt maailman markkinoilla, on tuonut ensin markkinoille ja liikkeisiin sen ylitäyteen luxus-varusteita ladatun version. Auton vieressä on ollut hinnasto, jossa on listattuna ns. "perusjärkevät" ja top-end ensimmäisenä. Ne kulimallit sitten viimeisen sivun selkäpuolella. Fiatin myyjät tuntuisivat toimivan juuri toisinpäin, kertoen kyseessä olevan halvan tuntuinen kulimalli.
"Pussihousu" = Kapeakatseinen mobilisti, jolle kelpaa vain kangasjohdot ja pakeliittieristeet. Pussihousulle kaikenlainen ajoneuvon ulkonäön tai toiminnallisuuden muuttaminen alkuperäisestä poikkeavaksi aiheuttaa patongin otsaan.
Avatar
wellu
 
Viestit: 3843
Liittynyt: 16.12.2004 08:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja Huikko » 24.12.2017 19:20

Olet ihan ytimessä.

Lisää ongelmia tulee väkisin tehdystä suomihinnastosta ja paketeista.
Vanhat ARO-yhtymältä ylijääneet jyrät ovat keksineen paketoida varusteita järjettömiin ei-yhtään-ketään kiinnostaviin paketteihin, luullen että joku ostaa niitä.

Teknisesti olisi täysin mahdollista tarjota kaikki mitä vaikka Italiassa saa, ei vain haluta.
Mutta tämä ei muutu tehtaan puolelta, näyttävät vähät välittävän mitä täällä henkilöautopuolella räpelletään.
Ainoa asiaa muuttava voima olemme me. Jos maahantuojasedän pitää vastata viikoittain kysymyksiin miksi ei niin ehkä se jossain kohtaa huomaa pääsevänsä vähemmällä kun avaa koko hinnaston varusteineen piirimyyjien käyttöön.

Nytkin on S-Desing saatavana Tipoon. Olen varma että se myisi suomessakin.
https://www.fiat.it/tipo/configuratore-tipo-station-wagon/#/version
Mutta ei haluta, ei huvita, älkää kiusatko, me ollaan vaan töissä täällä...
Fiat 124 Spider MultiAir 140hv Lounge 2018
Fiat Tipo STW 1.4 95hv Pop 2018
Fiat Panda TwinAir 85hv 4x4 Start&Stop 2015
Ex -Fiat 500 1.4 16v Sport 2010
Ex -Fiat Stilo 1.6 Wagon 2007
Ex -Fiat 127 1977 (MR)
Ex -Fiat 850 Sport Spider 1970 (MR)
Avatar
Huikko
GFF
 
Viestit: 125
Liittynyt: 07.06.2010 07:04
Paikkakunta: Tampere

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja tare » 25.12.2017 17:56

Muistelin nykyisen Bvavon tilausta Raision Autokeskuksesta alkuvuodesta 2010. Silloin olisi saanut aika paljon ominaisuuksia laittamalla vaan rasteja tilauspaperiin. Ja hinta olisi ollut muistaakseni reilusti yli 40000 euroa, jos kaikki on valittu. Valitsin itse ne mitkä tarvitsin. Kaikkia en saanut, kun niitä ei jostain syystä toimitettu silloin Suomeen. Olisin halunnut mm. vaihteen rattivalitsimet. Olisin maksanut, mutta raha ei kelvannut.

Bravossa oli varsin pitkä toimitusaika. Edellinen Stilo oli Turun Deltan toimittama tehdastilausmalli. Siihenkin oli silloin tarjolla vaikka mitä lisävarusteita. Toimitusaika oli vähän lyhempi, kuin Bravossa. Näillä molemmilla maahantuojilla alkoi tulla myöhemmin myyntiin ns. karvalakkimalleja autoista. Ja eikö Delta mennyt jopa konkurssiin. Nykyään Bravo huolletaan Turun Deltassa ja olen saanut aina sieltä huippupalvelua.

En tiedä nykyisen maahantuojan tilanteesta mitään. En ole katsellut ja en ole kysellyt. Bravolla on ajettu vasta alle 49000 km. Autoni toimii jatkossa varmasti vielä toiset 7 vuotta. Seuraava mahdollinen Fiat on täysin arvoitus. Vähän kyllä epäilen.
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
Suzuki GT 250 (1979)
GFF
tare
 
Viestit: 439
Liittynyt: 25.06.2004 14:40

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja wellu » 25.12.2017 23:09

Hyvin tullut tuolla VAGisan-foorumilla ongelmakohtia ilmi, mutta yksi pointti oli kyllä mielestäni todella raskas ja pitää paikkansa.


Mistä Fiat tunnettiin ns. "autoihmisten" parissa -70/-80 luvuilla ja vielä -90 luvun alkuvuosina? Ajettavuudestaan. Fiatin tuotteet olivat aina hinta/kokoluokassaan parhaimpia autoja ajaa.

Ne myös olivat omalla tyylillään omanlaisia. Autojen ulkonäkö/sisusta/olemus oli muuta kuin muilla. Moottoreissa oli luonnetta, vaikkeivät olleetkaan markkinoiden tehokkaimpia tai vääntävimpiä.

Mitä ne nyt on, Fiatin mallit? Aneemisia, hajuttomia, mauttomia ja tylsiä. Mitään ei ole jäljellä siitä mitä joskus oli.
"Pussihousu" = Kapeakatseinen mobilisti, jolle kelpaa vain kangasjohdot ja pakeliittieristeet. Pussihousulle kaikenlainen ajoneuvon ulkonäön tai toiminnallisuuden muuttaminen alkuperäisestä poikkeavaksi aiheuttaa patongin otsaan.
Avatar
wellu
 
Viestit: 3843
Liittynyt: 16.12.2004 08:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja Eryo » 26.12.2017 13:14

Just eilen mietin ihan samoja mitä wellu toikin esiin, että kyllä nää tosiaan on 90-luvun alun jälken ollut "munattomia" autoja, puuttuu se "Fiat Henki" "(Autojen ulkonäkö/sisusta/olemus oli muuta kuin muilla. Moottoreissa oli luonnetta, vaikkeivät olleetkaan markkinoiden tehokkaimpia tai vääntävimpiä.)".

Olihan noissa omissa Mirahirviöissä paljon sähkövikoja, tekivat mitä ite tahtoivat mutta silti...., 850, 903 koneella oli kyllä namu hassuista jarruista huolimatta(tai niiden puuttumisesta), 127 tosi kiva ja erinlainen , 128 oli hauska laatikko ja hyvä ajaa, Ritmo erinlainen taas kuin muut, Abarth:inakin pääsin ajaan 105 oli.

Nyky omistuksissa ehkä viimeinen vanha hyvää kertaa on nuo Temprat, Stilo on ollut käyttöautona hyvä mutta ihan hajuton, mauton, näkymätön ja munaton, ajaa asiansa ei muuta :(

Eipä kyllä nykyajan Fiat ole enään ollut "osta tää" listalla eikä varmaan tule, jos ostan niin vanhoja.

En usko että Fiat ei osais konsernina tehdä autoja mutta onko jo konsernissa liikaa merkkejä millä täytetään ne erikoisuudet ?? ja Fiude on vaan se karvalakki malli mitä kukaan ei halua enään. Kyllä aikonaan kun Fiudella ajoi niin ekana kysyvät kuola valuen onko Mirahirviössä TC kone, oikein piti näyttää jokaiselle ja voi sitä ihailua :D

Ps. Olihan velipojalla aikonaan 124 Special T :o hieno oli.
Fiat Tempra 1.6 S I.E. -95. Fiat Tempra 1.6 S I.E. -94.
Avatar
Eryo
 
Viestit: 112
Liittynyt: 18.11.2014 14:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja wellu » 26.12.2017 16:53

Tempra/Tipo on kyllä milloin tahansa parempia autoja ajaa kuin yksikään nykylelu. Ulkonäkökin oli omalaatuinen, hyvässä mielessä.
Bravx/Marea jatkoivat tätä vielä, mutta näistä ainoastaan Murea oli ajettavuudeltaan Tempran tasolla. Muuten tosin alkoi jo sisusta yms. Menemään surkeampaan suuntaan.
"Pussihousu" = Kapeakatseinen mobilisti, jolle kelpaa vain kangasjohdot ja pakeliittieristeet. Pussihousulle kaikenlainen ajoneuvon ulkonäön tai toiminnallisuuden muuttaminen alkuperäisestä poikkeavaksi aiheuttaa patongin otsaan.
Avatar
wellu
 
Viestit: 3843
Liittynyt: 16.12.2004 08:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja tare » 27.12.2017 16:14

Ehkä se aika kultaa muistot autojen ajettavuudesta. Tai mitä sillä ajettavuudella tarkoitetaankaan. Joku voi haluta täysin erilaisia ajo-ominaisuuksia, kuin toinen.

Laitan esimerkin. Kun harkitsin vuonna 2010 Bravo T-jetin ostamista, niin ei ollut mahdollista koeajaa Selespeedillä varustettua Bravoa. Niitä ei ollut Suomessa. Sain koeajettavaksi aika tuliterän Bravo T-jet 150 Sport auton. Siinä oli 225x45x17 renkaat. Se veteli suorallakin tiellä aivan tolkuttomasti pienissä urissakin. Ratista piti vääntää voimalla vastaan. Mietin hetken, että onko se näin paska ajettava. Vaan eipä ollut. Minun Bravossa on myös 225x45x17 renkaat ja se ei ole koskaan vedellyt mihinkään. Autoni menee kuin kiskoilla ja mitään tiestä ei välity ohjauspyörään. Ohjauksen tehostus on ollut alusta-asti City-asennossa. Pikkusormellakin voi kääntää ohjauspyörää auton ollessa paikallaan.
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
Suzuki GT 250 (1979)
GFF
tare
 
Viestit: 439
Liittynyt: 25.06.2004 14:40

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja wellu » 27.12.2017 18:21

tare kirjoitti: Autoni menee kuin kiskoilla ja mitään tiestä ei välity ohjauspyörään. Ohjauksen tehostus on ollut alusta-asti City-asennossa. Pikkusormellakin voi kääntää ohjauspyörää auton ollessa paikallaan.

Siinäpä se, sudenkuoppa. En tiedä olenko muinaisjäänne, mutta kummasti semmoiset autot, joissa on ohjaus/pers-tuntuma, saavat vielä tänäkin päivänä kehuja koeajoissa ja käyttäjiltä.
Siinä Fiat oli todella "kova luu" ja vuosikymmeniä muita edellä, joskus 80-luvun lopulla tai 90-luvun alkupuolella. Sitten joku geelitukka laski "myä tarvitaan golofffi!" ja suunniteltiin Stilo... Hajuton, mauton, epäluotettava...

Mitä olen tuota "uutta Bravoa" ajanut, niin ainakin Multijet-tiisseli oli ihan mukava ajaa. Siinä oli myös ohjaustuntuma, joka oli kylläkin esimerkiksi Tempraan/Tipoon verrattuna erittäin teennäinen.


Mutta jokatapauksessa. Italialaismerkit pitäisi saada saman katon alle ja asiaan vihkiytynyt maahantuonti-organisaatio (wanhat jarrut voi suksia kuuseen). Erittäin usein ihminen, joka ajaa Alfa Romeolla, Lancialla tai Fiatilla on valinnut autonsa muusta syystä kuin "tuli kottii tarjous läpyskä ja tämä kulimalli oli niin halapa...". Kyllä järestään, nuoresta vaariin, edm. merkeillä ajaneet ovat jo olemukseltaan eronneet ns. "massasta" ja pienen jutustelun jälkeen on ilmennyt, ettei Fiatia tms. ole valittu puhtaasti arvosteluperusteiden pohjalta. Yleensä siellä taustalla on tunne mukana, vahvempana kuin Toyota/Natsipakastin -kuljettajalla.

Eli varmasti olisi ostajia, uusia on vaikea saada. Mutta kyllä niitäkin tulisi, jos organisaatio toimisi. Jos myynnistä lähtien kaikki on luokkaa "mene pois", niin ei voikkaan toimia...
"Pussihousu" = Kapeakatseinen mobilisti, jolle kelpaa vain kangasjohdot ja pakeliittieristeet. Pussihousulle kaikenlainen ajoneuvon ulkonäön tai toiminnallisuuden muuttaminen alkuperäisestä poikkeavaksi aiheuttaa patongin otsaan.
Avatar
wellu
 
Viestit: 3843
Liittynyt: 16.12.2004 08:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja tare » 27.12.2017 20:45

Olen pitänyt Fiatit aina puhtaina. Vaikka naapurien kiusaksi 8-) . Tänäänkin Bravo pestiin ja vahattiin- . Eräs naapuri sanoi minulle aikoinaan: Eikö sinulla ole muuta tekemistä, kuin pestä autoa. :shock: Mitä se muille kuuluu, jos auto on puhdas.
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
Suzuki GT 250 (1979)
GFF
tare
 
Viestit: 439
Liittynyt: 25.06.2004 14:40

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja wellu » 27.12.2017 21:06

tare kirjoitti:Olen pitänyt Fiatit aina puhtaina. Vaikka naapurien kiusaksi 8-) . Tänäänkin Bravo pestiin ja vahattiin- . Eräs naapuri sanoi minulle aikoinaan: Eikö sinulla ole muuta tekemistä, kuin pestä autoa. :shock: Mitä se muille kuuluu, jos auto on puhdas.

Heh, samasta syystä ajelen paikallismiittiin tuolla volvo-puolella ympäriinsä paskaisella, 26-vuotiaalla käyttöautolla.
Sinne vain kiillotettujen k***ien väliin. :lol:

Pitäisi käydä tuo uusi Tipo vaikka istumassa tai jopa ajamassa. Vaikken olekkaan potentiaalista ostajakuntaa varmaankaan koko auton käyttöiän aikana, olisi silti mielenkiintoista. Edellinen koeajettu oli Fiat 500 jollain mopon moottorilla. Tuolloin mieleeni jäi vahvasti paikallisten myyjien suhtautuminen minuun, nuoreen henkilöön joka ilmoitti "tulin tuommoista Grande Puntoa ja uutta 500:sta koeajamaan, pitäisi paremmalle puoliskolle auto löytää" (perinteinen valkoinen valhe, jolla saa edes jotain palvelua). Ensimmäinen myyjä suositteli erilaisia Seateja varmaan 5-10 minuuttia, kunnes suuttui ja käveli pois. Seuraava myyjä ei sanonut mitään, kolmas sentään osasi neuvoa myyjän jota kiinnostaa. Tämä myyjä olikin sitten oikein ystävällinen ja laski jopa koeajon aikana erilaiset tarjoukset molemmista autoista, vaikka selvästi sanoin etten ole ostamassa. :thumb:

Toyota -liikkeessä oli täysin toinen meininki. Ajelin paikallisen OK-auton "vaihtoautorivin" ohi ja huomasin uusien autojen puolella IQ:n. Tuumasin kaverin kanssa, että "tuo koppimopo on pakko käydä katsomassa!". Mentiin pälyilemään sitä ja myyjä kysyi "Kiinnostaako pikku-toitsu?".
Minä: Eipä oikeastaan, en ole autoja ostamassa, mutta niin mielenkiintoinen tämä on että pakko oli käydä katsomassa
Myyjä: Heh, ette ole ensimmäisiä. Käykää ihmeessä koeajolla, tunnin päästä lähtee viikonlopuksi koeajoon, joten vielä ehditte
Minä: No jos välttämättä haluat. Voit huviksesi laskea hintoja tämmöselle, vaikken oikeasti olekkaan ostamassa
Myyjä: No minäpä kattelen tuosta pienet tarjoukset matkaan, niin voitte ainakin suositella

IQ perseen alle ja motarille nauramaan koko keksintöä. :lol: Koeajon jälkeen myyjä kyseli selvästi hymyissä suin ajatuksia ja lopulta naurettiin kaikki kolme (minä, myyjä ja kaverini) ääneen, mitä ovat japaniassa tehneet. Erittäin rento ja vastaanottava meininki, vaikka en ollut ostajakuntaa. :thumb: Kyseinen myyjä oli nuoremman puoleinen automyyjä.

Se on tullut huomattua, että kovin usein automyyjät vaikuttaisivat olevan joko "vanhoja jarruja" viskin käheine äänineen ja arpisine naamoineen, tai sitten "geelitukkia" puku viimesenpäälle pyntättynä kuin jumalat konsanaan pöytänsä takana. Kummankaan laisilta ei saa mitään muuta, kuin vittumaisia vihjailuja yhtään mitään kysyessä.
"Pussihousu" = Kapeakatseinen mobilisti, jolle kelpaa vain kangasjohdot ja pakeliittieristeet. Pussihousulle kaikenlainen ajoneuvon ulkonäön tai toiminnallisuuden muuttaminen alkuperäisestä poikkeavaksi aiheuttaa patongin otsaan.
Avatar
wellu
 
Viestit: 3843
Liittynyt: 16.12.2004 08:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja tare » 29.12.2017 19:36

Miksi ylipäätään tarvitaan jotain maahantuojia? Onko mahdollista tilata nykyaikana auto suoraan Fiat:in tehtaalta netistä? En ole kokeillut itse, kun asia ei ole minulle nyt ajankohtainen. Jossain vaiheessa se tulee kumminkin ajankohtaiseksi mikäli pysyn jatkossakin hyvässä automerkissä. Minulla on ollut pelkästään Fiat autoja. Ja tuo moottoripyörä saa mennä myyntiin. ;) Ajoin sillä viimeksi keväällä vuonna 1999. Ostin pyörän vuonna 1982 ja se taisi maksaa 4700 markkaa. Ensimmäinen autoni Fiat 127 maksoi muistaakseni 13500 markkaa. Ja vuosi oli 1984.
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
Suzuki GT 250 (1979)
GFF
tare
 
Viestit: 439
Liittynyt: 25.06.2004 14:40

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja wellu » 29.12.2017 20:00

No periaatteessa maahantuoja on organisaatio, joka hoitaa kuviot tehtaan kanssa. Sisältäen kaikki vaadituista huolto-henkilöstöistä ja menetelmistä aina takuuasioihin yms.

Eli on se aika tärkeä instanssi, mutta varmasti parannettavaa olisi. Fiatilla taitaa koko maahantuoja kaivaa sikareita laatikosta pitkin päivää.
"Pussihousu" = Kapeakatseinen mobilisti, jolle kelpaa vain kangasjohdot ja pakeliittieristeet. Pussihousulle kaikenlainen ajoneuvon ulkonäön tai toiminnallisuuden muuttaminen alkuperäisestä poikkeavaksi aiheuttaa patongin otsaan.
Avatar
wellu
 
Viestit: 3843
Liittynyt: 16.12.2004 08:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja tare » 29.12.2017 20:24

Älä selitä. :D Ehkä sinäkin olet "vanha jarru" ja minä olen "geelitukka". Jokainen on sellainen, kuin on. Sekin päivä tulee, että Fiatit tilataan netistä. Vaikka leijonan taljan istuimilla, käärmeennahkakatolla, tai vaaleanpunaisilla karvanopilla:
Entiset :
Fiat 127 900 L
Fiat Ritmo 65 L
Fiat Regata 100 S i.e.
Fiat Croma i.e. abs
Fiat Bravo 80 SX
Fiat Stilo 95 5D

-------------------------------------------
Nykyiset :
Fiat Bravo T-jet 120 Selespeed (2010)
Suzuki GT 250 (1979)
GFF
tare
 
Viestit: 439
Liittynyt: 25.06.2004 14:40

Re: Autostadiumin puolella keskustelua maahantuonnin ongelmi

ViestiKirjoittaja Tazio » 29.12.2017 22:59

^
Mä muuten olen tilannut Fiatin netistä!
Ei mennyt ihan putkeen :(

Joku saattaa vielä muistaa kun Panda Monster esiteltiin? Sehän piti tilata erilliseltä nettisaitilta ja sitten tuli tieto mihin konttoriin pitäisi mennä sopimaan yksityiskohdista.
Koska tuo oli hieno ja seria limitata täytin kupungin, sain vastauksen jossa minulle oli varattu yksi ja kun tuotanto alkaisi/tjmsp. tulisi tieto dealerista johon ottaa yhteyttä.

Ei muuten koskaan kuulunut mitään :(
Lukivat kai uudelleen mihin tuo haluttiin ;)

En muista montako noita nyt tehtiin, mutta tuo Ducati co-branding ei tainut olla kovin onnistunut harjoitus. Noita kun oli vielä joskus useampi vuosi tuon jälkeen ainakin kahden Veneton/Toscanan alueen Fiat-dealerin lattialla. Hieno se kyllä minusta on edelleen

Ja onhan Suomeenkin jo ainakin yksi tuommoinen saatu :)

-Tazio


Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk
Avatar
Tazio
 
Viestit: 389
Liittynyt: 08.11.2004 13:43

Seuraava

Paluu Yleinen Fiat-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä