Fiat ducato 2.0jtd hehkut

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Jumi
Viestit: 5
Liittynyt: 21.06.2014 13:03

Fiat ducato 2.0jtd hehkut

Viesti Kirjoittaja Jumi »

Moi!
Ducato 11 -03 2.0jtd
Autoon uusittu hehkut,akku uusi 105ah Mbat.

-20 pakkasta, hehkutus valo palaa lyhyen ajan ja olen odottanu 30sek sammumisen jälkeenki ja kokeillut 3 kertaa samallailla mutta ei käynnisty.

Onko nyt 1 tai 4 hehku jolta nousee johto releelle? Ja mihin johto tulee kiinni releessä on kannasta muovi sulannu ja kanta heiluu mutta on sielä joku piuha kiinnikki vielä, eli onko nyt käyny niin et rele on entinen? Webastoa 10min ja lähtee hyvin käyntiin. Hehkujen sulake f02 on ehjä ja muutkin sulakkeet ovat ehjiä.

Kiitos avusta jo etukäteen.
Jumi
Jumi
Viestit: 5
Liittynyt: 21.06.2014 13:03

Re: Fiat ducato 2.0jtd hehkut

Viesti Kirjoittaja Jumi »

Tämä ratkaistu
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8340
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Fiat ducato 2.0jtd hehkut

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

miten?
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Jumi
Viestit: 5
Liittynyt: 21.06.2014 13:03

Re: Fiat ducato 2.0jtd hehkut

Viesti Kirjoittaja Jumi »

Hehkurele sulanut, releeltä hehkuille menevä johto irti/hapettunu..

Uusi rele, releeltä hehkuille uusi 10mm2 johto ja hehkujen väliset johdot tarkastettu ja putsattu.

Alkoi toimimaan ainakin kun oli 25-15pakkasta, tänään oli -6 nii sai sahata vähän 10h myöhemmin -2astetta ja sama.. 5km ajon jälkeen ja 3h seisomisen jälkeen kuin palmun alta herkästi ja nopsasti käyntiin.. mistä johtuu et sahaa kun lauhtui ilma? Lämpöanturi uusi,hehkut,rele,kaapeli/putsatut kaapelit,akku uusi.. Ei ongelmaa lämpösenä tai webastoa käyttäen mut nyt kun lauhtui ni sai sahata..
Jumi
Viestit: 5
Liittynyt: 21.06.2014 13:03

Re: Fiat ducato 2.0jtd hehkut

Viesti Kirjoittaja Jumi »

Noniin tämä ratkesi eli satunnaisen sahailun käynnistäessä aiheutti viallinen/rikkoutunut ilmaventtiili/ilmaläppä/kaasuläppä mikä nyt onkaan oikea ja virallinen nimi.. Eräs huoltamo kuulemma kehottaa vaihtamaan ton läpän jakopäärempan yhteydessä mutta tiedä tuota. Vanhassa duksus tuo läppä aiheutti satunnaista puutumista ja mustan savun pukkaamista ja ei kiertäny kuin 2500kierrosta.. Nyt pelittää hienosti.
Vastaa Viestiin