Tuolla myyntiosastolla on ollut juttua vanhasta seiskasta, jota tuli käytyä purkamassa. Mikä moottorin "evoluutioversio" mahtaa olla kyseessä, lähinnä tuo virranjakajan alipainesäätö tuossa herätti mielenkiinnon? Auto ei ole SEAT-valmisteinen, ainakaan tyyppikilven pikavilkaisun perusteella, eikä siinä ole SEAT-merkkejä. Eli olisiko jotain -75 - -76-vuosilta maahantuotuja?
http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f ... 42#p251742" onclick="window.open(this.href);return false;
Tunnistusta tarvitaan: 127:n 903cm3 moottorin versio
-
- GFF
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 22.01.2010 12:05
- Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen
Tunnistusta tarvitaan: 127:n 903cm3 moottorin versio
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
Re: Tunnistusta tarvitaan: 127:n 903cm3 moottorin versio
Eikös Fiat Uno 45:ssa ollut tuollainen ilmanputsarikotelo (903-koneisissa),jos tuo ilmanputsari on sellaisesta peräisin...tai voihan se olla,että koko konekkin on sellaisesta peräisin....Virranjakajiahan on ollut useampaa eri versiota näissä
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
-
- GFF
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 22.01.2010 12:05
- Paikkakunta: Päijät-Hämeestä pohjoiseen
Re: Tunnistusta tarvitaan: 127:n 903cm3 moottorin versio
Kieltämättä tuo tuli omaankin mieleen, kun olen yhden tuollaisen Uno 45:n omistanut. Minulla on -78 puolella käyttöön otettu ykkössarjan "Bella" (Seat-valmiste), jossa on tosiaan perinteinen jakaja ja metallinen ilmansuodattimen kotelo. En ole omistanut yhtään kakkossarjan seiskaa enkä ykkössarjan Pandaakaan, joten ei ole näiden koneista muistikuvaa, mutta tuosta ensimmäisestä Uno:sta kyllä juuri tuollainen hahmo. Eipä tullut kurkistettua vaihdelaatikkoakaan tuosta purkuautosta, siitäkin olisi voinut jotain päätellä
50 vuotta ja 127:sta Panda-"Nallukan", "Uuno(je)n", Zastava 1100:n, Ritmon, Tipo(je)n ja Punto(je)n kanssa Multiplahan ynnä Y10:iin, Musaan sekä uuteen Ypsiloniin!
Re: Tunnistusta tarvitaan: 127:n 903cm3 moottorin versio
Olikos se niin, että ykköskoppaisessa on moottorituki korista sylinterikanteen ja uudemmissa ei, jolloin ei ole kannessa tuen kolmea kiinnitysreikääkään? Jakajiahan on ainakin Marelli, Bosch ja Ducellier, mikä tuo mahtaa olla?
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Tunnistusta tarvitaan: 127:n 903cm3 moottorin versio
Ja Femsa...Sämpy kirjoitti: Jakajiahan on ainakin Marelli, Bosch ja Ducellier, mikä tuo mahtaa olla?
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
Re: Tunnistusta tarvitaan: 127:n 903cm3 moottorin versio
Käsittääkseni seiskois olis ollu aina metallinen suodattimen kotelo. Olisko kotelo tai jopa koko kone 45 uunosta..?MultiplaJTDmies kirjoitti:metallinen ilmansuodattimen kotelo.
Mikko Koivusalo
Fiat 127&Panda jne.
Fiat 127&Panda jne.