Fiat 126 perustietoutta

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Avatar
karpy
GFF
Viestit: 600
Liittynyt: 20.01.2003 10:34
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Fiat 126 perustietoutta

Viesti Kirjoittaja karpy »

Ciao

Minulta Rovaniemeltä löytyy kyllä rengas vanteilla, mutta muistelen, että lähempääkin Oulua löytyy 126.
Laiton, muuta toimiva systeemi korinvaihtoon, runkonumeron vaihto. Koreissa ei ole eroja, joten vaihto onnistuu. Saat uuden korin mukana luultavasti hammastangon ja isommat jarrut + vanteet 98 pulttijaolla + muuta pientä.

Minulla on sähköisessä muodossa paljon perustietoa, mm. 70 sivuinen tekniset taulukot, varaosakirjoja jne. Itselläni oli 126 vuosina 1974-88, jonka jälkeen tuli viissatanen. 126-teen tuli kaikkiaan 160.000 km, ajoin viidessä vuodessa yli 120.000 km.
Minulla on paljon purkuosaa + uutta osaa täällä Rovaniemellä, ota yhteys, mm. jotain peltiosaa.

t. Kari Pynnä
karipynna ättä Kolumbus.fi
Fiat /Autobianchi / Neckar 2-mäntäisten tietoutta jo vuodesta 1974
Varaosia ja tilastotietoja:
www.automobilia.fi
Kesäautoilija
Viestit: 109
Liittynyt: 24.08.2011 17:28
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fiat 126 perustietoutta

Viesti Kirjoittaja Kesäautoilija »

100D kirjoitti:sklep.regmot.com.pl Osat tulevat noin viikossa ja ne voi maksas normaalina pankkisiirtona ilman kuluja.
Tuosta Regmot-firmasta yritin tilailla osia mutta homma taitaa tyrehtyä siihen että en saa maksua lähtemään.
Nordean verkkopankkia käyttäen tuli ensin kaikenlaista herjaa liittyen esim. Firman nimeen ja osoitteeseen. Vääränlaisia merkkejä kuulemma kentissä.
Sitten kun olin saanut vaihdettua merkit "eurooppalaisiksi" vastaaviksi niin herjaus alkoi joko pankkitilin numerosta (BP 50 1020 5558 1111 1178 2410 0031) tai SWIFT-koodista (BPKOPLPW).
En tiedä mikä menee pieleen. Tietääkö joku muu?
Avatar
karpy
GFF
Viestit: 600
Liittynyt: 20.01.2003 10:34
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Fiat 126 perustietoutta

Viesti Kirjoittaja karpy »

Ciao
Minulla oli samanlaisia ongelmia Handelsbankenin kanssa.
Muutin pankin osoitetta muutamaan kertaa googlaamalla pankin tietoja ja sitten meni läpi. Tuossa tilisiirtoni tiedot, kokeile noilla.

terv. Kari

Beneficiary's account number
PL50102055581111117824100031
Beneficiary's name
SKLEP MOTORYZACYJNY REGMOT
Beneficiary's address
UL. MOGILSKA 121C
31-571 KRAKOW
POLAND
Message to the beneficiary (for example invoice number, customer number)
LASKU AUTON OSIA FAKTURA PRO FORMA

Beneficiary's bank connection
Country of benficiary's bank
Poland
BIC-code or clearing code
BPKOPLPWXXX
Beneficiary's banks name
PKO BANK POLSKI S.A. INTELIGO
Beneficiary's banks address
OSIEDLE CENTRUM E 13
31-934 KRAKOW
POLAND
Fiat /Autobianchi / Neckar 2-mäntäisten tietoutta jo vuodesta 1974
Varaosia ja tilastotietoja:
www.automobilia.fi
Kesäautoilija
Viestit: 109
Liittynyt: 24.08.2011 17:28
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fiat 126 perustietoutta

Viesti Kirjoittaja Kesäautoilija »

Kiitos tiedoista Kari.

Nythän tässä kävi niin että ennen kuin ehdin mennä kokeilemaan tuota pankkisiirtojuttua uudestaan niin tuo firma lähetti sähköpostia että voin maksaa ostoksen myös PayPalin kautta.
Helpompi minulle tuo tapa.
Jakoketjusetti 133:n moottoriin tuli kustantamaan noin 37 Euroa rahtikuluineen. 158,50 PLN.
Katsotaanpas kauanko kestää saapua.
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8341
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Fiat 126 perustietoutta

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Tästä muistui että olen unohtanut speksata yhden jakoketjusarjan 133:seen. Eräs asiakas tuota pari vuotta sitten testaili, mutta en ole ihan varma mikä 127:n sarja sinne sujahti.
Muutahan eroa noissa ei pitäisi olla kuin alaratas, 850:sen ei käy kun 133:sen moottori on enemmänkin sukua seiskan koneelle. Seiskan väkäsketjun joutuu laittamaan vääriinpäin, joten rullaketju ilman väkäsiä on oiva valinta. vastapäivään pyöriviin en tiedä että saisi väkäsketjua.

Jos veikata pitää, niin tuo 127mk1 setti, jossa alarattaassa on lisäholkki kiinteänä eli ratas on "epäkeskeinen" olisi varmaan oikea? Jos jollain 133:sen kone auki niin olisin kiitollinen tiedosta.

https://www.saminosat.net/tuotteet.html?id=9/573382
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Vastaa Viestiin