vaanteet ym?

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Tomi
Viestit: 4
Liittynyt: 05.03.2003 22:11

vaanteet ym?

Viesti Kirjoittaja Tomi »

Eli olen tämmöinen 17 vuotias ja sitä "maagista" 18 vuoden ikää oottava nuorukainen :oops: ja autona tuolla oottaa Fiat Uno 60 :) ja semmosta kyselisin, että kuinka isot alumiinivanteet (renkaineen) saa mahtumaan tuonne vakiorenkaiden paikalle ilman, että modifioidaan? entäs jos modifioidaan? ja sit sellasta, että paljonkoha maksaa postikulut kun ajattelin, että tilaisin korisarjan (kaikki spolerit ja vähä muuta pientä) noin 200€ hintaan saksasta?
Sitä saa mitä tilaa.
Avatar
fiat127mkII
Viestit: 152
Liittynyt: 03.02.2003 22:36
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fiat127mkII »

no mulla on tuossa unosta pois otetut 185-70-R14 renkaat aluineen, kyllä tohon 15" menee heittämällä kun vaan pienentää profiilia.. 16":sta en sitten osaa sanoa, ehkä pienellä laitolla saa mahtumaan hyvinkin..
Avatar
1600cc_uno
Viestit: 161
Liittynyt: 21.02.2003 01:55
Paikkakunta: turku

vanteet

Viesti Kirjoittaja 1600cc_uno »

mulla on turbossa -60mm madallus ja 15" tuumaset matalalla profiililla. :twisted: (en nyt kirveelläkään muista millaset kiekot :oops: ) vähän joutu takalokarin kaaresta modifioimaan. se yleensä riittää et muuttaa sinne sisälle taipuvaa kielekettä. rälläköi kokonaan pois tai taittaa sen vaan pois tieltä. ite rälläköin pois ja otin samalla vähän enemmän kun oli toi ruoste päässy hiipimään sinne muovikaaren taakse. :?
Vastaa Viestiin