Pohjan ruostesuojaus

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Pohjan ruostesuojaus

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Tuollaislla resepteillä varmaan kyllä lisäaikaa saisi huomattavasti. Täytyy kysellä haluaako itse harrastaa tuota suojausta konsultoituna vai viekö johonkin.

Tuo Finikorin laskuri antaa jo heti noin 500 e halvemman hinnan riippuen suojauksen tasosta.

Sepä se, että mitä tuolla rahalla saa. Jos tosiaan vaan päälle suihkitaan, niin tuon voi itsekin tehdä varmaan tunnissa eikä liemet montaa kymppiä maksa.

Onneksi ei ole oma..
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Avatar
Luigi
Viestit: 9535
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Re: Pohjan ruostesuojaus

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Jos siellä on jo ruostetta, ja päälle ruiskutetaan jotkut massat, niin kyllä siinä pistetään pommin lanka palamaan. Kunnolla tuon saa tehtyä puhaltamalla ruosteet pois, pohja- ja pintamaali, ja sitten ruostesuojaus. Pelkkä lisä-ajan osto käy ruiskuttamalla kotelosuoja-aineella se pohja, mutta käsittelyä joutuu uusimaan vuosittain.

Teräsharjoista ja muista on kokemusta, ja enää en niihin viitsisi lähteä. Hirveä homma, mutta lopputulos vähän sitä sun tätä (harjat ei yllä joka paikkaan).
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
Eejii
Viestit: 784
Liittynyt: 12.01.2009 11:36

Re: Pohjan ruostesuojaus

Viesti Kirjoittaja Eejii »

Tuossa Torinoprojektissa on melkoisen hyvä kuvaus pohjan ja paljon muunkin kunnostuksesta. Hyvin tehty juttu jota lukee mielellään. Seuraavan kerran kun itse teen (Uno?) niin luulen että apinoin paljon asioita tuolta. http://www.torinoproject.com/tech/torin ... rks_15.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Uno Turbo ie -88
...Audi Coupe Quattro -89 :?
Vastaa Viestiin