Mistä alkoi Fiat harrastus?

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
Avatar
Telstar
Viestit: 74
Liittynyt: 15.02.2006 12:14
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Telstar »

Uno60 1.1ie -95 on päästellyt mun polkemana jo ~68tkm.
se onkin budjetin vuoksi ainoa auto ja ensimmäinen. 2.5vuotta ollut alla. Voorumi on tullut tarpeeseen.

Joo, on se kyllä sillä rajalla ettei enää tosta uudempaa viitsi, haluan itsekin voida tehdä koneelle jotain vaikka poropeukalo olenkin.. se on se periaate ettei sellaista autoa osteta, jonka konepelti on hitsattu kiinni.
Minulle kelpaa vain ykkönen -- Uno.
Uno 60 1.1ieS -95
KJS
Viestit: 47
Liittynyt: 07.11.2007 17:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Minulla Fiat-harrastus on tullut jo kotoa, kun 3-vuotiaasta saakka olen erilaisten Fiatien kyydissä istuskellut. Ensimmäinen oma auto oli Fiat Uno vuosimallia -90, turmanmusta paholainen litraisella koneella. Uno vaihtui vuonna -96 1.6 litraiseen Fiat Tempraan. Tempralla ajelin muutaman vuoden, kunnes Alfat veivät sydämen ja autoksi tuli -98 mallinen Alfa 156. 156 vaihtui alkuvuodesta 2-litraiseen GTV:hen. Talven tultua alkoi tuntua pahalta suolata getvosta enempää, joten käyttöautoksi tuli -99 mallinen farkku Marea 1.6 litraisella koneella.
Avatar
K4CE
Viestit: 527
Liittynyt: 23.04.2003 18:09
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja K4CE »

Lapsesta saakka ovat italialaiset autot olleet lähellä, kun isä teki melkein koko uransa töitä niiden parissa.

Ensimmäisen oman italon ostin 2003, ja se oli vm. -99 Fiat Coupé 20VT L.E.

Seuraava olikin sitten tämä nykyinen Punto GT, joka on ollut vuodesta 2004.

Seuraavasta en tiedä.

Toivottavasti taas Coupé 20VT. Saa nyt nähdä.

Punton rinnalla menisi joku toinenkin.
Punto GT -94

http://kuvablogi.com/blog/2880/
make^^
Viestit: 77
Liittynyt: 26.09.2005 21:22

Viesti Kirjoittaja make^^ »

itsellä fiat harrastus alkoi kun ladaan hommasin ensimmäisen tc koneen.. sittemmin on koneitten kanssa tullu peuhattua..
2000tc racing
Viestit: 18
Liittynyt: 27.07.2003 13:15
Paikkakunta: p:saari

mistä alkoi fiat harrastukseni

Viesti Kirjoittaja 2000tc racing »

harrastus alkoi n.11vuotiaana kun sain ekan autoni joka sattui olemaan fiat 600,siitä sitten on jatkettu lukuisten eri mallien kanssa mutta rakkain taitaa olla racing mirkku joka on ollut omistuksessani vuodesta 89 aina tähänpäivään asti ja toivottavasti jatkossakin.Racingillä ei tosin ole tullut paljon ajeltua viime vuosina mutta auto seisoo kuitenkin sisällä hyvässä tallessa. Välillä tuli ostettua lada 1200s johon laitettiin1600 kone ja sittemmin 2000tc kone joka on ollut kiinni vuodesta 99 ja auto on käyttö autona kesät talvet edelleen. jostakin syystä olen edelleen ihastunut myös tähän ladaan,vaikka kaveri muistaa välillä naljailla LADASTA enemmän tai vähemmän tosissaan.
Vastaa Viestiin