Levikkeet... Wau.

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Levikkeet... Wau.

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Näin tänään ekaa kertaa luonnos 127:an kunnon levikkeil. Oli muuten härön näkönen... :lol:
Avatar
Croma T.i.e
Viestit: 319
Liittynyt: 21.01.2003 17:21
Paikkakunta: Keuruu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Croma T.i.e »

semmonen on kyllä aika levottoman näkönen... varsinkin vakiorengastuksella... :lol:
Fiat 500, Integrale 16v, Alfoja + Maserati
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Jaa jaa... Noo, jahka mä saan rahaa ni käyn kyl ostamas jostain. :) Sit ku sais viel takaspoikan. 8)
Niko
Viestit: 8
Liittynyt: 13.02.2003 15:01
Paikkakunta: Helsinki

takaspoikka

Viesti Kirjoittaja Niko »

Näppärimmin se syntyy tekemällä itse. Tarvitaan uretaani levyä, purkkiuretaania, lasikuitukangasta ja hartsia. Jos tarttet ohjeita voin kyllä neuvoa parin korisarjan kokemuksella... 8)
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Jaa no meikäläisen taidoilla ei tule ku sutta ja sekundaa. Tää autoilu on repiny mun hermot riekaleiks joten ne tuskin kestää jos mä alan ite värkkää niit. :wink:
Niko
Viestit: 8
Liittynyt: 13.02.2003 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Niko »

Niiin no... kyseessä kun vaan taitaa olla sen mallinen auto ettei kaupanhyllyltä oikein enää mitään löydy. Kori olutta yleensä auttaa luomisvaiheessa, mutta hommia tehdessä se taitaa olla parempi jättää pois..
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Olet oikeassa... :( Tuo olut-juttu on varmaan tosi kans. :wink:
Avatar
SJS127
Viestit: 60
Liittynyt: 27.02.2003 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Spoileri

Viesti Kirjoittaja SJS127 »

Rakensin omaan 127:aan kattospoilerin farmari jenkin ilmanohjaimesta. sopii leveydeltään juuri hienosti. Tosin päätykiinnikkeet joutuu itse nakertamaan. Keskellähän on jo sopiva kiinnityspiste. Siinä ohjaimessa on kiinnikereikä ja Fiudessa on takalasinpesurin suuttimen reikä.
On muuten aika äijän näköinen kun alumiini kiiltää. 8)
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Kyl varmaan. :wink: Ne semmoset ihme-ohjaimet takaikkunan sivulla (Mikskä niitä nyt kutsutaan...?) olis varmaan ihan tyylikkäät seiskas... Tai en tiiä, sen on makuasia. Ei oo pahemmin näkyny kaupan hyllyl. On kyl aika vanha keksintö.
Avatar
fiat127mkII
Viestit: 152
Liittynyt: 03.02.2003 22:36
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fiat127mkII »

mä oon miettiny omas projektissani levikkeiden yms tekoa ja tietokoneella vähän tullu suunniteltua.. tietokoneella ainakin II-koppasen golfin maxxlook evolution korisarja istus aika nätisti 127:aan.. mut hinta on taas enemmän kuin koko auto, että jotain vastaavaa kun sais ite näperrettyä..

sitte jos ei mitään isoja puskureita, niin varmaan joku isommat kaaret, levittää ulospäin ja splitterit keulaan niin vois toimia..
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Mä oon aina kammonnu semmosia hommia missä pitää asentaa jollekkin toiselle autolle suunniteltu osa omaan. :roll: En tiedä mistä semmonen on tullu mutta pelottaa ajatus Golfin etupuskurin sovittamisesta 127:aan... Aina ku kysyy joltain kaverilt et miltähän toi 127 näyttäs kunnon levikkeil ni aina sanotaan että semmoset tehdään ite. :? Tekis mieli kokeilla tehdä vaikka helmalevikkeet mutta ku ei taida hermot eikä taito riittää. :wink:
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Kaverini:
Pisti kakkoskoppaseen seppoon
Golffin taka kaaret
Bemarin helmalevikkeet (Testarosa tai jotain.. Pientä muutosta vaati vain lähinnä pituudesta)
Etu- ja takapuskuri Micrasta (en muista oliko hirvee muutostyö)
Spoikka taka luukkuun Fiestasta

ym. ym. pientä tuningia

Tuli ihan hieno ja pienellä rahalla/työllä
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Juu kyl joillakin on homma hanskas mutta ku mul on taipumus tehdä pelkkää tuhoa vaikka hyvää tarkotankin... Tattarisuolta sais Super Stellast 40 euroon semmoset ihme-kaaret. :P Hmmm...
Avatar
fiat127mkII
Viestit: 152
Liittynyt: 03.02.2003 22:36
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fiat127mkII »

Nyt päästiin sit taas makuasioihin.. kyl mun mielestä voi sovittaa toisen auton tuuninghilppeitä ihan vapaasti.. sehän on sitä tuunausta jos sitä haluaa tehä. Tietty tosisäätäjät tekee kaiken itse.. Tiedän useita autoja, joissa muutokset ulkonäköön on toteutettu siten, että on otettu jostain toisesta automerkistä / mallista esim. puskureita jne ja modattu ne sit istumaan siihen oman auton keulalle.. ja hienoja on ollu paria poikkeusta lukuunottamatta..

Itse en oikein vaan ole noita tuunausihmisiä, kynnys ruveta rakentamaan normaaliautosta ratahirmun näköstä on aika korkea kun mielummin tykkään aika sleeper-henkisistä vermeistä.. korkeintaan madalletaan pirusti ja nätit (muttei liian isot) aluvanteet alle..
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Emmä todellakaan tarkota että Golffi ois huono auto tai muitten autojen levikkeet ois mitenkään rumia. Ne on just näitä makuasioita. Mieli tekis tehdä tota 127:aa vähän yksilöllisemmäksi... No kyl siihen jotain varmaan keksii.
Vastaa Viestiin