Autoni kuvat.
Tos o visiinkin 14" tuumaset pellit alla? Vai mikä rengastus?p0wer kirjoitti:http://pwr.unlink.org/unopellit.jpg
Tällä sitä koitellaan taas liikuskella ja samalla hieman rakennella eteenpäin.
Hyvän näkönen kulkine
8)
Rengastuksena on 15" pellit ja päälle venytelty 185/45-15" kumit, aika hyvä yhdistelmä etten sanois ja mahtuu nippanappa pyörimäänkin vakiolokarin sisällä tontittaessakin. Painoa tosin sais olla hieman vähemmän, mutta tyylin takia on aina vähän valmis kärsimään
Fatabo kirjoitti: Tos o visiinkin 14" tuumaset pellit alla? Vai mikä rengastus?
Hyvän näkönen kulkine
8)
katso hiivatti loikkaa, joku sen ahtanut on.....
http://www.katuauto.fi
http://www.katuauto.fi
tsiisus alejandro, aikast pirun siistit vaan Tosin hintava taitaa olla tollanen rengastus, ainakin käsittääkseni 185/45 ei kaikkein yleisin ole.p0wer kirjoitti:Rengastuksena on 15" pellit ja päälle venytelty 185/45-15" kumit, aika hyvä yhdistelmä etten sanois ja mahtuu nippanappa pyörimäänkin vakiolokarin sisällä tontittaessakin. Painoa tosin sais olla hieman vähemmän, mutta tyylin takia on aina vähän valmis kärsimään
Käyttis... -84 2102 Combi De Luxe 1500
Tuleva käyttis -86 2104 1.7 ritmon dieselillä ja kaarilla, pahasti vaiheessa...
Tavaran (lue autojen) kulejetusvehkeeksi tekeillä -84 paku dyna 3.0 d
Ja sen kaveriksi
Piha-auto
Tästäkin tarttis joku leikkikalu tehdä...
2101 -77 melko helmi eli aika vähän ruostetta
Tästä suunniteltu kans kaariautoa ajoharjoitteluun (tai jokkikseen jos ikinä ehtii sellaista ite harrastamaan ) Kadullekin kohtuu koppa mutta verorästejä paljon...
2102 -84 Combi De Luxe 1500 projekti varastossa...
Sitten on tollanen yhden tipon nokalla jos sen sais sellaiseen ruosteettomaan kattokerhoseiskaan naitetettua
On kyllä ihan liikaa projekteja kun tässä ei vielä ole läheskään kaikki
Tuleva käyttis -86 2104 1.7 ritmon dieselillä ja kaarilla, pahasti vaiheessa...
Tavaran (lue autojen) kulejetusvehkeeksi tekeillä -84 paku dyna 3.0 d
Ja sen kaveriksi
Piha-auto
Tästäkin tarttis joku leikkikalu tehdä...
2101 -77 melko helmi eli aika vähän ruostetta
Tästä suunniteltu kans kaariautoa ajoharjoitteluun (tai jokkikseen jos ikinä ehtii sellaista ite harrastamaan ) Kadullekin kohtuu koppa mutta verorästejä paljon...
2102 -84 Combi De Luxe 1500 projekti varastossa...
Sitten on tollanen yhden tipon nokalla jos sen sais sellaiseen ruosteettomaan kattokerhoseiskaan naitetettua
On kyllä ihan liikaa projekteja kun tässä ei vielä ole läheskään kaikki
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
no eihän nämä ihan fiudeja ole mutta lähisukulaisia kuitenkin eli ohessa meidän perheen autot:
^ odottelee uutta tulemista jossain vaiheessa
^ kesäauto, valmistuu talven aikana ja ensikesäksi ajoon
^ käyttis
lisäksi löytyy myös Lancia kappa 2.4 LE mutta jotain kumman syystä en saa kuvaa näkyviin..
^ odottelee uutta tulemista jossain vaiheessa
^ kesäauto, valmistuu talven aikana ja ensikesäksi ajoon
^ käyttis
lisäksi löytyy myös Lancia kappa 2.4 LE mutta jotain kumman syystä en saa kuvaa näkyviin..
Alfa romeo Giulia super 2.2 - 17.
Alfa romeo 166 3.2 V6 - 00.
Maserati QP V6 Evoluzione - 00.
Neckar jagst 770 - 65.
Alfa romeo 166 3.2 V6 - 00.
Maserati QP V6 Evoluzione - 00.
Neckar jagst 770 - 65.
Jos nyt oman testi unon laittais esille. Ei mikää nätti mut ajettavuus on se mitä on haettu.
etupuskurina vakio kun virallinen puskin ei tykänny maansiirtotöistä. uutta tulossa kyllä.
konepelti on iha peltiä ja oma tekele. (kuten koko auto)
Downforcea sen verra kiitettävästi et usko loppuu ennen pitoa
Alla pyörii 195/50/15 renkulat, sisälla ratasarjan turvakaaret
http://nsl.pox.fi/nsl.php?galtsu=fiat tuol muutama lisää
kuvaedit..
etupuskurina vakio kun virallinen puskin ei tykänny maansiirtotöistä. uutta tulossa kyllä.
konepelti on iha peltiä ja oma tekele. (kuten koko auto)
Downforcea sen verra kiitettävästi et usko loppuu ennen pitoa
Alla pyörii 195/50/15 renkulat, sisälla ratasarjan turvakaaret
http://nsl.pox.fi/nsl.php?galtsu=fiat tuol muutama lisää
kuvaedit..
Viimeksi muokannut Wiudee, 27.07.2008 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[img]http://img209.imageshack.us/img209/1152/sigu4tm.png[/img]
Kiitos. kyllähän tuo parantaa huomattavasti ajettavuutta lujassa vauhdissa. Jos Ferrareihin verrataan niin ne tekevät auton downforcen juuri tuolla diffuusorilla jolloin spoileria ei välttämättä tarvita. Ja jos formula maailmaan mennään niin downforcesta 25% on etusiipi, 25% takasiipi ja 50% diffuusori. Noista saa kukin tehdä omat päätelmät onko siitä hyötyä vai ei. tosin katuliikenteessä alle 100 vauhdeissa hyöty on olematon.
[img]http://img209.imageshack.us/img209/1152/sigu4tm.png[/img]
Pakko oll kun kerran laatikotkaan ei kestä - vai onkohan vaan sitä pitoa niin paljon?Terppis kirjoitti:EpäilemättäMeltdown kirjoitti:Kait suorityskyky on ulkonäön mukainen .
Tietysti takasiipikin on oikeen siipiprofiilin mallinen (perhana kun ei ollut asiasta sopivaa kuvaa - yritin kovin katsoa ) ja kai kaikki tosiaan on oikeesti testattu että vaikuttaa - eiks niin
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
- TfP-Motors
- GFF
- Viestit: 1566
- Liittynyt: 22.02.2003 10:20
- Paikkakunta: Suonenjoki
Heh, kaipa diffuusorikeskustelukin eroaa omaan säikeeseen, mut kuitenkin. Oon, miettiny 850:aan tommosta, lähinnä ulkonäkösyistä, materiaalina alumiini (wannabe werrari)... Kuvittelisin et se diffuusori vaikuttaa semmosella parin sentin maavaralla vähän enemmän kuin vaikka tuon punainesen uunon kölin syväyksellä, puhumattakaan mistään tasaisista pohjalevyistä yms... Olihan mullakin kerran semmonen nopeempi uuno (1.3tbo) eikä siinä ollu mitään perän alta-lähtö taipumusta, oisko sit johtunu niistä alla olleista peltivanteista ja pinnatuista fighter talvikumeista... Missähän sitten tuosta diffuusorista saadaan se hyöty, 120:n motarilla, vai apparalla lähtösuoralle tultaessa??Wiudee kirjoitti:Kiitos. kyllähän tuo parantaa huomattavasti ajettavuutta lujassa vauhdissa. Jos Ferrareihin verrataan niin ne tekevät auton downforcen juuri tuolla diffuusorilla jolloin spoileria ei välttämättä tarvita. Ja jos formula maailmaan mennään niin downforcesta 25% on etusiipi, 25% takasiipi ja 50% diffuusori. Noista saa kukin tehdä omat päätelmät onko siitä hyötyä vai ei. tosin katuliikenteessä alle 100 vauhdeissa hyöty on olematon.
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Jos mielestään joutuu hakemaan parempaa ajettavuutta diffuusorilla jne, on menty mettään jo pahasti alustan rakentamisen kanssa...Eiköhän noi kuulu tuonne tuuninki puolelle näissä vehkeissä...Missähän sitten tuosta diffuusorista saadaan se hyöty, 120:n motarilla, vai apparalla lähtösuoralle tultaessa??
Fiat Uno Turbo i.e -88
-
- GFF
- Viestit: 1245
- Liittynyt: 09.08.2005 10:27
- Paikkakunta: Iisalmi
Samaa mieltä olen UnoProjektin kanssa tuosta diffusoorista..UnoProjekti kirjoitti:Jos mielestään joutuu hakemaan parempaa ajettavuutta diffuusorilla jne, on menty mettään jo pahasti alustan rakentamisen kanssa...Eiköhän noi kuulu tuonne tuuninki puolelle näissä vehkeissä...Missähän sitten tuosta diffuusorista saadaan se hyöty, 120:n motarilla, vai apparalla lähtösuoralle tultaessa??
GFF 1738