Takalokarit 127:aan...

Yleistä keskustelua Fiateista, mielipiteitä, kysymyksiä (ei tekniikka) yms.
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Takalokarit 127:aan...

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Mulla on semmonen ongelma kun multa puuttuu täl hetkel takalokarit kokonaan kolmoskoppasesta 127:asta. Mä oon ihan lirissä jos mä en saa ostettuu uusina niit hikisii takalokareit siihen... Mä en osaa ite taitella uusia. Motonetin sivujen mukaan niil kuuluis olla mutta ei varastossa missään myymäläs... Pakko kysyy Delta-Autost tai jostain... Auttakaa. Ne vie mun yöunet. :cry:
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Onko niitä pakko saada uusina? Mulla oli tarvetta vanhakoppaisen 127:n ovelle ja löysin Keltsin ostoilmoituksen kautta uudenveroisen - tämä oli toiselle puolelle kolaroidusta, erittäin hyvin pidetystä yksilöstä...

Jotkut hurjat ovat noita peltiosia Italiastakin saakka tilailleet.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
kumpulainen_mika
Viestit: 271
Liittynyt: 20.12.2002 22:02
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja kumpulainen_mika »

Ei tietenkään mutta korjauskelpoiset haluaisin... Kylhän niitä peltiosia Keltaisesta Pörssistä löytyy niinku just ovii, takaluukkui ja semmosii mut ku harva on rälläköiny takalokareit irti. Kävi mieles varaosa-auton hankkiminen mutta soittelemalla romiksille löyty Stellan romu josta olisi tarkoitus perjantaina mennä repimään takalokarit ja mahdollisesti ovet ja joitain sisustan osia. Piti soittaa 13 vai 14 eri paikkaan... No nyt saa taas nukuttuu jos saa ne kirotut lokarit. :wink:
Vastaa Viestiin